پروژه بزرگ مجتمع گردشگری اکو پلازا با 12هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان البرز کلنگ زنی شد

پیشرفت اکومال
پیشرفت پروژه اکومال به 64 درصد رسید
مهر 11, 1394
اکوپلازا

اکوپلازا

 

7 6 5 4 1  3

پروژه بزرگ مجتمع گردشگری اکو پلازا با 12هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان البرز کلنگ زنی شد.

کلنگ ساخت پروژه بزرگ مجتمع گردشگری اکو پلازا با سرمایه گذاری بخش خصوصي در زمینی به گستره 60 هزار مترمربع در انتهاي خيابان شهيد طالقاني كرج امروز چهارشنبه 26 آبان ماه همزمان با سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امیدتوسط دکتر زهرا احمدی پور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وبا حضور جمعی از مسئولین به زمین زده شد.
دکتر زهرا احمدی پور، در مراسم کلنگ زنی این مجموعه گردشگری و اقامتی گفت: بسیار خوشحال هستم که در مراسم کلنگ زنی مجموعه ای حضور دارم که با شاخص های زیست محیطی طراحی و ساخته خواهد شد.
زهرا احمدی پور افزود: امیدوارم استفاده از این شاخص یعنی توجه به شاخص های زیست محیطی به عنوان یک اصل در احداث سایر سازهای گردشگری و اقامتی مورد استفاده قرار گیرد.
احمدی پور افزود: احداث هتل و مرکز اقامتی در شهرستان کرج باید به یک هدف گذاری مشخص تدوین و تعریف شود و ما در آینده نزدیک شاهد احداث هتل های بیشتری در این شهرستان خواهیم بود.
معاون رئیس جمهور اضافه کرد: این موضوع که کرج مستقل از استان تهران به عنوان مقصد گردشگری معرفی شود اتفاق خوبی است که باید باتبیین سیاست های مناسب این امر را محقق کرد.
سرمایه گذار پروژه بزرگ مجتمع گردشگری اکو پلازا در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح بزرگ اظهار داشت: این طرح شامل قسمتهای تجاری، مجموعه اقامتی و هتل همایش و ، فضاهای ورزشی و منطقه تفریحی و گردشگری در مدت پنج سال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

حسین بوعلی افزود: در مجموع 250 هزار مترمربع زیربنا در این مجموعه بزرگ با سرمایه گذاری بیش از12 هزارميلياردي ساخته می شود.
كه با طرح و توسعه درنظرگرفته شده تا ٢٠ هزارميليارد ريال قابل سرمايه گذاري را دارد مجری طرح و سرمایه گذار مجتمع گردشگری اکو پلازا همچنین اظهار داشت: طرح مطالعاتی این مجتمع توسط مشاورینی از خارج و داخل کشور از 2 سال قبل آغاز شده است.
بوعلی با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت 6 هکتار اجرا خواهد شد افزود: ایجاد یک هتل 5 ستاره با کاربری هتل همایش ؛ شهربازی های هیجانی حرکتی روباز و سرپوشیده با رویکرد ترویج فرهنگ ورزش ،بازی و تحرک در جهت حفظ سلامت شهروندان ؛ ، مراکز تجاری ؛ سینما؛ رستوران های سنتی و بین المللی ، از مواردی است که در این مجتمع پیش بینی شده است
بوعلی با تاکید بر اینکه 400 نفر روزانه برای ساخت و احداث این مجتمع بصورت شبانه روز تلاش خواهند کرد افزود: پیش بینی می شود پس از بهره برداری کامل از آن برای 2000 نفر بطور مستقیم شغل ایجاد شود.

اکو پلازا بزرگترین پلازای دوستدار محیط زیست کشور خواهد بود که محل شکل گیری تعاملات فرهنگی اجتماعی ،فعالیت های تفریحی و نیازهای گردشگری و اقامتی است

این پروژه کلان با توجه به جامعیت آن، بزرگ ترین پروژه در نوع خود در کشور است و در آن از دیدگاه های عموم مردم و مسئولان بهره گرفته شده و می تواند نقطه عطفی برای شروع توسعه و پیشرفت برای استان البرز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *